שילוט פנים
הכוונה נכונה של הלקוח בתוך החנות תגרום לכל מי שמבקר בחנות או בעסק להגיע אל מחוז חפצו במהירות רבה, ליידע את הלקוח בקיומם של מבצעים שונים שמתקיימים ולשדר אווירה של סדר וביטחון. שילוט פנים לחנויות מונע מצב שבו הקונה לא מוצא את מה שהוא מחפש והמוכר עסוק כל היום בטיולים בחנות על מנת להראות היכן כל דבר מונח. shlatim5 היא חברה שעוסקת בעיצוב גרפי, שילוט ודברים נוספים, מומלץ לפנות ולקבל מידע נוסף.
שילוט פנים למשרדים ועסקים
כל מי שנכנס אי פעם למשרד גדול ומרשים בוודאי זוכר את תחושת חוסר האונים כאשר הוא נדרש למצוא חדר מסוים או מחלקה כל שהיא שנמצאת בבניין. שילוט פנים למשרדים ישנה את המצב וימנע את התמונות של אנשים שמסתובבים עם הבעת פנים חתומה שאומרת שהם אובדי עצות. באופן כללי, לשילוט הפנימי בבית העסק יש יתרונות רבים:
- כאשר אנו מציבים שילוט פנים לעסקים כל מי שנכנס לבית העסק שלנו ידע לנווט בכוחות עצמו, ויתכן שיתפתה לקנות גם דברים שהוא לא תכנן מראש הודות לשילוט הברור.
- שילוט נכון ומתאים יוכל גם להשרות אווירה של סדר וניקיון בעסק ובכך להשיג לעצמו שם טוב יותר. אנשים נווטים לחבב חנויות מאורגנות שניתן להסתובב בהן מבלי ללכת לאיבוד.
- זמן הוא גורם מכריע בכל מה שקשור לקניית מוצר. ככל שהקונה הפוטנציאלי יגיע בקלות אל המוצר ויבין את כל הפרטים (מחיר, מבצעים, יתרונות) כך הסיכוי שהוא יקנה את המוצר יעלה משמעותית.
- גם בתערוכות יש לשילוט תפקיד חשוב מאוד והוא לכוון את קהל המבקרים במסלול הנכון כך שלא ייווצר פקק תנועה.
- חלק מן העיצוב – גם אם לא מדובר בשלט חוצות שנועד למשוך את תשומת לבם של עוברי אורח, חשוב ששילוט הפנים יהיה מעוצב ובולט לעין. שילוט כזה ישדרג את המראה של המקום וינעים את זמנם של המבקרים אשר יבואו שוב, והפעם עם חבריהם.
חלון הראווה שלכם
כל קנייה מתחילה בדרך כלל במבט בחלון הראווה של החנות. בחלון זה ניתן להציג את המבצעים הטובים ביותר וכך לגרור את הקונה אל תוך החנות על מנת שיקנה מוצרים. בחלון הראווה אפשר להציב שלטים קטנים אשר יראו את המחירים של המוצרים בחנות וכך הקונה לא יהי מופתע כאשר יגיע לקופה עם מוצר כלשהו.
שילוט פנים למשרד, לעסק או לחנות הוא בעל משמעות רבה ומומלץ להצטייד בשילוט מתאים אשר ישתלב בקונספט של המקום.